loading...
وبلاگ رسمی امین تنها
امین تنها بازدید : 6 1393/03/05 نظرات (1)

اسم اصلی من امین شیرخانی هستش

شاید به خودتون بگید که چرا لقب تنها رو برای خودم انتخاب کردم . خب همونطور که از لقبم معلومه من تنها هستم و شکست عشقی شدیدی خوردم . بعد مدتی عشقم ترکم کرد و تنها شدم . نمیگم تقصیر عشقم بود ، نه تقصیر خودم بود که خیلی بهش فشار آوردم . دیگه دلتنگیام اذیتش میکرد و بعد از این که ترکم کرد من ولش نکردم و کلی کار کردم که همش باعث اذیت شدن عشقم شد . اصلا بگذریم ....

علاقه شدیدی به خوندن در هر دو سبک پاپ و رپ دارم و از بچگی هر آهنگی که گوش میدادم سریع به خاطرم میسپردم و حفظ میشدم . تصمیم گرفتم شانسمو توی راه خوانندگی امتحان کنم . نمیگم و نمیخوام که مثل خواننده های بزرگ ایران شناخته بشم . میخوام برای دل خودم بخونم

یه سری سوالات به ذهنم رسید که شاید شما از من بپرسید . براتون سوالات رو مینویسم و جوابشو هم میدم

 

01 - تاریخ دقیق و محل تولد : 8 مرداد 1375 در شهرستان سبزوار

02 - ویژگی ماه تولد : حساس - بد پیله - پر محبت - متنفر از دروغ

03 - همسر : ندارم

04 - پدر (سن/شغل) : 46 ساله - شغل آزاد (نقاش ماشین)

05 - مادر (سن/شغل) : 42 ساله - خانه دار

06 - ساکن : شهرستان سبزوار - منطقه چهل متری دوم

07 - تحصیلات : رشته برنامه نویسی کامپیوتر در مقطع کاردانی

08 - معروف ترین فرد خاندان : محمد بهرامیه (شهید 8 سال دفاع مقدس)

09 - تسلط به زبا خارجی : انگلیسی / خوب

10 - قهرمان دوران نوجوانی : روح الله داداشی

11 - صداقت : عالی

12 - ایمان : عالی

13 - معرفت : عالی

14 - عاشق شدن : یه بار ... هنوزم هستم

15 - تیکه کلام : کصافط ... با حالت شوخی

16 - نقطه ضعف : گریه

17 - بزرگترین ضربه زندگیم : شنیدن کلمات رکیک از عشقم

18 - اهل خرافات : تا حدودی بسیار کم

19 - خواننده محبوب : در سبک پاپ معین و در سبک رپ بهزاد پکس

20 - هنر پیشه مرد و زن محبوب : محمدرضا گلزار / نیکی کریمی

21 - ترانه محبوب : ای خدا با صدای وحید خراطها

22 - آهنگساز محبوب : شادمهر عقیلی

23 - تنظیم کننده محبوب : دی جی سروش اس جی ترک

24 - ورزشکار محبوب : روح الله داداشی

25 - فوتبالیست محبوب : کریم باقری

26 - تیم فوتبال باشگاهی ایران : پرسپولیس

27 - تیم فوتبال باشگاهی خارج : بارسلونا

28 - گل محبوب : گل رز

29 - بزرگترین راز رزندگیت : نمیتونم بگم

30 - اهل تیپ و مد : نبودم ولی جدیدا شدم

31 - عطر محبوب : بولگارا

32 - مرگ : فعلا آرزوم شده ولی حق است

33 - سیگار : نمیکشم

34 - قلیون : لب نمیزدم ولی از وقتی تنها شدم میکشم

35 - مشروب : لب نمیزدم ولی .... بیخیال

 

 

باز هم اگه سوالی بود از طریق نظرات بپرسید تا جواب بدم

سعی کنید با سوالاتتون شخصیت خودتونو پایین نیارید

 

راه های ارتباطی با امین تنها :

تلفن :   09372646116 - 09383709137

ایمیل : modern_song_amin@yahoo.com

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1393/03/06 و 0:00 دقیقه ارسال شده است

داداش گلم میخواد بخونه
داداش بخون ، واسه دل خودت بخون ، واسه دل منم بخون
عشق منم ترکم کرده و تنها موندم . مطمئنم صدات خوبه امین جان
موفق باشی


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 22
  • بازدید کلی : 217
  • کدهای اختصاصی